Система за анкети
Проучване #163: Marketing-2020
Страница 1 от 2
Раздел първи
Обща информациÑ
1.
[*]
Учебна диÑциплина:
1
3
2
more than 10
10
9
8
7
6
5
4
2. Преподаватели:
3. СпециалноÑÑ‚:
4.
[*]
КурÑ:
от кой ÐºÑƒÑ€Ñ Ñте?
l курÑ
ll курÑ
lll курÑ
lV курÑ
5.
[*]
УÑпех от Ñледването до момента:
отличен
мн. добър
добър
Ñреден
СТУДЕÐТСКО УЧÐСТИЕ
6.
[*]
Вие Ñте приÑÑŠÑтвали на вÑички лекции и упражнениÑ:
Ñамо на нÑкои
по-малката чаÑÑ‚
по-голÑмата чаÑÑ‚
да, на вÑички
7.
[*]
УчаÑтвали Ñте във вÑички лекции:
Ñамо на нÑкои
по-малката чаÑÑ‚
по-голÑмата чаÑÑ‚
да, на вÑички
8. Изпълнили Ñте вÑички упражнениÑ, домашни Ð·Ð°Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¸ проекти:
да, вÑички
по-голÑмата чаÑÑ‚
по-малката чаÑÑ‚
Ñамо нÑкои
9. Според ВаÑ, поÑещаването на лекции и ÑƒÐ¿Ñ€Ð°Ð¶Ð½ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð´Ð¾Ð¿Ñ€Ð¸Ð½Ð°ÑÑ Ð»Ð¸ за уÑвоÑването на материала, предвиден по учебна програма
не е от значение
не Ñпомага
Ñпомага от чаÑти
Ñпомага
10. Ðко не Ñте поÑещавали занÑтиÑта по тази учебна диÑциплина, причините за това Ñа:
поÑещавал Ñъм занÑтиÑта
не Ñа ми интереÑни
мога да Ñе Ð¿Ð¾Ð´Ð³Ð¾Ñ‚Ð²Ñ Ð¸ Ñам(а)
Ñ‚Ñ€Ñбва да Ñ€Ð°Ð±Ð¾Ñ‚Ñ Ð¸ нÑмам време
ОРГÐÐИЗÐЦИЯ ÐРОБУЧЕÐИЕТО
11. Колко пъти предвидената в разпиÑанието Ð»ÐµÐºÑ†Ð¸Ñ Ð½Ðµ Ñе е ÑÑŠÑтоÑла?
3 и повече пъти
2 пъти
1 пъти
0 нито веднъж
12. Колко пъти предвидените в разпиÑанието ÑƒÐ¿Ñ€Ð°Ð¶Ð½ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð½Ðµ Ñа Ñе ÑÑŠÑтоÑли?
3 и повече пъти
2 пъти
1 пъти
0 нито веднъж
13. Колко пъти лекторът на диÑциплината е замеÑтван?
3 и повече пъти
2 пъти
1 пъти
0 нито веднъж
14. Според Ð’Ð°Ñ Ñ€ÐµÐ´Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ñ‚Ð¾ провеждане на лекциите и упражнениÑта допринаÑÑ Ð»Ð¸ за уÑпешното уÑвоÑване на ÑƒÑ‡ÐµÐ±Ð½Ð¸Ñ Ð¼Ð°Ñ‚ÐµÑ€Ð¸Ð°Ð»?
не е от значение
не допринаÑÑ
отчаÑти
допринаÑÑ
15. ДоÑтатъчни ли Ñа предвидените в ÑƒÑ‡ÐµÐ±Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ð»Ð°Ð½ лекции по тази учебна диÑциплина?
крайно недоÑтатъчни
недоÑтатъчни
доÑтатъчни
16. ДоÑтатъчни ли Ñа предвидените в ÑƒÑ‡ÐµÐ±Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ð»Ð°Ð½ ÑƒÐ¿Ñ€Ð°Ð¶Ð½ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð¾ тази учебна диÑциплина?
крайно недоÑтатъчни
недоÑтатъчни
доÑтатъчни
УЧЕБÐО СЪДЪРЖÐÐИЕ
17. Според Ð’Ð°Ñ ÑƒÑ‡ÐµÐ±Ð½Ð¾Ñ‚Ð¾ Ñъдържание е:
много Ñложно
по-Ñкоро Ñложно
не е Ñложно
твърде елементарно
18. Включените теми и проблеми Ñа:
много актуални
по-Ñкоро актуални
Ñлабо актуални
не мога да преценÑ
19. ПрофеÑионалната приложимоÑÑ‚ и полезноÑÑ‚ на уÑвоените Ð·Ð½Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¸ ÑƒÐ¼ÐµÐ½Ð¸Ñ Ðµ:
много виÑока
Ñредна
ниÑка
не мога да преценÑ
КÐЧЕСТВО ÐРПРЕПОДÐÐ’ÐÐЕ
20. УчебниÑÑ‚ материал Ñе преподава на:
много доÑтъпен език
Ñредно доÑтъпен език
Ñлабо доÑтъпен език
21. Темпът на преподаване на знаниÑта е:
виÑок
бавен
нормален
ПРЕПОДÐÐ’ÐТЕЛЯТ:
22. Чете и диктува предварително напиÑани лекции
вÑеки път
по-голÑма чаÑÑ‚
по-малка чаÑÑ‚
Ñамо в нÑкои Ñлучаи
23. говори увлекателно
вÑеки път
по-голÑма чаÑÑ‚
по-малка чаÑÑ‚
Ñамо в нÑкои Ñлучаи
24. въвлича Ñтудентите в диÑкуÑиÑ
вÑеки път
по-голÑма чаÑÑ‚
по-малка чаÑÑ‚
Ñамо в нÑкои Ñлучаи
25. е толерантен и коректен в отношениÑта Ñи ÑÑŠÑ Ñтудентите
вÑеки път
по-голÑма чаÑÑ‚
по-малка чаÑÑ‚
Ñамо в нÑкои Ñлучаи
26. Ñтимулира Ñвободно учаÑтие на Ñтудентите, творчеÑко и неÑтандартно
вÑеки път
по-голÑма чаÑÑ‚
по-малка чаÑÑ‚
Ñамо в нÑкои Ñлучаи
27. Как оценÑвате работата на Ñ€ÑŠÐºÐ¾Ð²Ð¾Ð´Ð¸Ñ‚ÐµÐ»Ñ Ð½Ð° упражнениÑта?
много добра
добра
задоволителна
Ñлаба
Ð’ КÐКВРСТЕПЕРПРИЕМÐТЕ ТВЪРДЕÐИЯТÐ:
28. преподаването е на академично равнище
да
по-Ñкоро да
по-Ñкоро не
не
29. преподавателÑÑ‚ е добре подготвен и има педагогичеÑки опит
да
по-Ñкоро да
по-Ñкоро не
не
30. преподавателÑÑ‚ умее да уÑтановÑва и поддържа контакт Ñ Ð°ÑƒÐ´Ð¸Ñ‚Ð¾Ñ€Ð¸Ñта
да
по-Ñкоро да
по-Ñкоро не
не
С ОБУЧЕÐИЕТО СИ ПО ТÐЗИ УЧЕБÐРДИСЦИПЛИÐРВИЕ:
31. преподавателÑÑ‚ е доÑтъпен и отзивчив за контакти ÑÑŠÑ Ñтудентите и извън чаÑовете
да
по-Ñкоро да
по-Ñкоро не
не
32. получихте Ð¿Ð¾Ð·Ð½Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² научната облаÑÑ‚, в коÑто имахте предварително формиран интереÑ
да
не
[
Лиценз
|
Промени
|
списък
|
Грешки
]
Изработка
Hisarya.info
. Copyright © 2008 Георги Тъканов, Всички права запазени